Sunday, January 4, 2009

I'm your half, baby...so deal with it!


I'm your half, baby...scream my name like you'd scream yours...
Cam asa s-ar zice...
De fapt, asa s-ar sopti. Nu de alta dar de obicei tu esti cel care ridica vocea cand eu tac. Tu esti cel care adora muzica tare si miscarile bruste cand eu ascult muzica la casti.
Asa e...sau poate ma insel.
As putea sa zic ca ma cunosti, de fapt sunt sigura ca ma cunosti. Imi stii toate miscarile, toate genurile de priviri, toate genurile de limbaj; iar eu abea daca ghicesc ce simti.
Cunosti fiecare culoare pe care o capata ochii mei cand te privesc, si fiecare gust pe care-l capata gura mea cand te sarut.
Tutun.Ciocolata.Alcool.Cafea.Vise.
De asemenea, as putea sa zic ca eu sunt tu, cateodata cand imi vine sa urlu la tine pana-mi crapa plamanii, pana imi plesnesc venele,pana mi se tumefiaza gatul.
Nu stiu de ce, dar langa tine nu sunt eu. Sunt tu. Iti absorb sentimentele pana in punctul in care voi deveni un fel de "tu". O clona.O copie. Ceva care nu-ti va placea in orice caz. Sau poate ma vei placea pentru ca sunt ca tine, ca alerg, ca fumez, ca duhnesc a alcool si a miros de padure dupa ploaie, ca sunt nonconformista sau ca cel putin, asa imi doresc sa par, ca stau pe jos in loc sa stau pe banca, ca am oja de pe unghii scorojita si dermatograful intins.
Eu sunt tu.Sunt ca tine.Pentru ca asa ma vrei si nu cred ca as supravietui fiind altfel.Pentru ca asa sunt eu.
Sunt o blonda cu ochi verzi. Sunt un brunet cu genunchii juliti de la skate si miros de graff. Sunt un pletos cu 10 pierce-uri si-un tatuaj pe omoplatul stang. Sunt roscata de la colt careia i-ai cerut o tigare. Sunt tu.
Intelegi unde bat?

"Stay with me..I'm scared...don't leave..."

Asa cum noaptea se imbina cu ziua, asa cum marea atinge plaja, asa cum norii ating cerul.
Te completez pentru ca te iubesc, pentru ca nu pot fi eu definita ca fiinta umana fara existenta ta.
Pentru ca imi doresc sa fiu exact ceea ce vrei tu si nu-mi pasa de nimic altceva.
Sa ma trezesc dimineata, sa privesc in oglinda si sa zambesc. Sa te vad in fiecare reflexie pe o suprafata lucioasa.
Sa ma inconjor cu tine.
Sa ma inec in tine.

Si alte chestii siropoase de genul.

"Deal with my dreams bud, you'll be living in them."

Mda.

No comments: